Din Indre ledelse (Selvledelse - dansk / english)
Er du overvældet af dit komplekse arbejds- og privatliv med mange krav og forandringer? Føler du, du har brug for mere balance, struktur og ro i din hverdag? Så har du her muligheden for at lære at træffe reflekterende og kvalificerede valg.
This workshop is also available in English
Som medarbejdere i 2023 er vi udfordret af et komplekst arbejds- og privatliv fyldt med mange forventninger og ændringer. Det er afgørende, at vi har en stærk base i os selv og vores personlige lederskab (selvledelse), der giver os balance, samt tør tage udfordringerne op, når vi træffer vigtige beslutninger.
Gennem dette oplæg vil vi afdække årsagerne til jeres handlinger og forstå, hvorfor i ikke opnår jeres fulde potentiale. Alle vil lære, hvordan de effektivt leder sig selv mod et bedre liv med mere balance, produktivitet og effektivitet, så de slipper af med at agere på autopilot og begynder at opnå mere, mens de bliver endnu mere tilfredse med sig selv.
Medarbejderne vil lære at:
• Lede sig selv, så de får mere balance, struktur og ro i deres hver dag
• Indblik I årsagerne bag autopilot og overspringshandlinger
• At tage styringen, og hvordan de stopper negativ adfærd
• Undgå faldgruberne ved at falde tilbage til gammel adfærd
• Fokuser på deres professionelle og personlige prioriteter
• Sætte opnåelige mål og tag handling for at skabe et nyt balanceret og produktivt arbejdsliv
Øget produktivitet: Medarbejdere, der har en sund balance mellem arbejde og privatliv, er ofte mere fokuserede og effektive, når de er på arbejde, hvilket fører til øget produktivitet.
Forbedret medarbejdermoral og -tilfredshed: Når medarbejderne føler, at de har en god balance mellem deres arbejde og privatliv, er der større sandsynlighed for, at de er tilfredse med deres job og engageret i deres arbejde, hvilket fører til forbedret trivsel, moral og jobtilfredshed.
Bedre sundhed: Medarbejdere, der har et balanceret arbejdsliv, er ofte sundere, både fysisk og mentalt, hvilket kan føre til reduceret fravær, stress og reducerede sundhedsudgifter for virksomheden.