Teamudvikling
Motivation, trivsel, effektivitet og præstationer på en arbejdsplads forudsætter medarbejdernes evne til at kommunikere konstruktivt. For teams bestående af op til 15 personer tilbyder vi en workshop, der vil tage udgangspunkt i jeres specifikke ønsker eller problemstillinger indenfor temaerne samarbejde & kommunikation eller forandringer & organisationsændringer.
Motivation, trivsel, effektivitet og præstationer på en arbejdsplads forudsætter medarbejdernes evne til at kommunikere konstruktivt.
For teams bestående af op til 15 personer tilbyder vi en workshop, der vil tage udgangspunkt i jeres specifikke ønsker eller problemstillinger indenfor temaerne samarbejde & kommunikation eller forandringer & organisationsændringer.
Samarbejde og kommunikation hænger uløseligt sammen og med fokus på Jeres kommunikation på arbejdspladsen, vil I blive præsenteret for emnet “Konstruktiv kommunikation” med fokus på, hvordan I som team bedst hjælper og støtter hinanden. I skal som teammedlemmer kommunikere, forstå og tale sammen på tværs af personligheder, relationer, erfaringer, arbejdsopgaver og temperamenter. I er vant til at skulle kommunikere kollega til kollega, kollega til leder, leder til leder på arbejdspladsen - internt som eksternt.
Måske har I allerede haft oplevelsen af enten ikke at forstå det, som er blevet kommunikeret eller følt jer misforstået i det, som I har kommunikeret til andre. Netop misforståelser kan man arbejde for at mindske, ved at tale om, hvordan man kommunikerer konstruktivt og øger den mentale trivsel på arbejdspladsen.
Arrangementet vil fordele sig over 5 timer, hvor vores konsulent i Mind Your Talent vil
1) Introducerer Jer for teorien bag kommunikation
2) Faciliterer en workshops med fokus på at optimere Jeres kommunikation på arbejdspladsen
3) Sørge for, at I går fra workshoppen med nye perspektiver på kommunikation og forhåbentlig en bedre forståelse for hinanden som teammedlemmer.